inja5 inja5 .

inja5

چگونه از آتش سوزي فرهاي خانگي جلوگيري كنيم

گاهي اوقات در مورد آتش سوزي منازل ناشي از آتش سوزي خانه فر  مي شنويد. اما اگر اين افراد از توصيه هاي اوليه پيروي كرده و آموزش كافي در اين زمينه را دريافت كرده بودند ، هرگز دچار اين حادثه نمي شدند. اگر مي خواهيد اين نكات را ياد بگيريد ، اين مقاله را دنبال كنيد. به خاطر داشته باشيد كه گاهي اوقات اين به دليل عدم وجود امنيت در فر  است. به همين دليل است كه ما فر توكار اخوان را توصيه مي كنيم ، كه كاملاً با اين نكات مطابقت دارد.

نكات پيشگيري از آتش فر توكار

دانستن اينكه با يك آتش سوزي ارزان فر توكار چه مي كنيد مي توانيد از بدتر شدن وضعيت جلوگيري كنيد (با اين حال ، به هيچ وجه نمي توانيد از وقوع آتش سوزي جلوگيري كنيد. در اينجا نحوه جلوگيري از آتش گرفتن اجاق گاز در خانه شما آورده شده است.

 

هنگام پخت در فرهاي داخلي آنها را بدون مراقبت رها نكنيد.

اين شايع ترين علت آتش سوزي در آشپزخانه است. وقتي اجاق گاز روشن است هرگز از خانه خارج نشويد و نخوابيد. نوشيدن الكل در حين آشپزي نيز شما را در معرض خطر قرار مي دهد زيرا سطح هوشياري شما را پايين مي آورد. در صورت حضور و آگاهي ، ممكن است بلافاصله متوجه دود ، بو يا صداهاي غير معمول شده و سعي كنيد فرار كنيد.

 

پوشش مواد غذايي تمايل به پاشيدن دارد

چربي و چربي مي تواند باعث آتش سوزي فر توكار شود كه در عرض چند دقيقه مي تواند آتش بگيرد. حداقل مي توان آنها را با يك اسپري چرب خراب كرد. اما با استفاده از محافظ يا اسپري مي توانيد از سوختگي شديد و نظافت اجتناب كنيد. يا اگر در حال كباب كردن هستيد ، هر نيم ساعت چربي داغ را از تابه برداريد. كيك و سيني پخت از افتادن و سوزاندن غذا در سطوح داغ داخلي جلوگيري مي كند.

 

در آشپزخانه از كودكان و حيوانات خانگي مراقبت كنيد

كودكان اغلب به آشپزي علاقه دارند و والدين اغلب از آنها مي خواهند تا به نحوي در تهيه غذا مشاركت كنند. اما كودكان كوچك مي توانند زير پاي شما بخزند يا دسته قابلمه يا تابه را بگيرند و مايع داغ بريزند. در مورد حيوانات خانگي هم همينطور است. اگر يكي از آنها در محل اشتباه قرار دارد ، مي توانيد ظرف روغن را لغزيده و بيندازيد ، كه مي تواند اجاق هاي داخلي را آتش بزند.

 

مواد قابل اشتعال را دور نگه داريد

به آنچه روي ميز آشپزخانه يا اجاق گاز است توجه كنيد. حوله هاي كاغذي و اشياء قابل اشتعال را بايد از شعله دور نگه داشت. حتي لباس يا پارچه گشاد نيز مي تواند آتش بگيرد. چيزي كه ممكن است در گلدان يا دسته گير كند ، نپوشيد.

 

مانيتور دماي فر

از دماسنج براي نظارت بر دماي روغن براي پختن دما استفاده كنيد. روغن پخت داراي نقطه اشتعال قابل اشتعال است. اگر در حال سرخ كردن غذا هستيد ، دماسنج به كارتان مي آيد.

 

تايمر را تنظيم كنيد

آشپزي و كار در آشپزخانه معمولاً شامل چندين كار است. به راحتي مي توان فراموش كرد كه چيزي در مورد فر  وجود دارد. با تنظيم زمان سنج ، تميز كردن غذا به شما يادآوري مي شود. حتي اگر قبلاً آن را انجام داده ايد ، مي تواند به شما هشدار دهد كه فر  را خاموش كنيد. فر توكار اخوان.

 

آشپزخانه خود را تميز نگه داريد

آشپزخانه تميز آفات را از بين مي برد و خطر عفونت را كاهش مي دهد. همچنين لايه هاي چربي را از تجهيزات ، كابينت ها و مريخ حذف مي كند كه مي تواند آتش را گسترش دهد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۹:۲۵ توسط:inja5 موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :